Home Vijesti Engleski i njemački kao jezici struke – Stručnom praksom do ranog razvoja karijere

Engleski i njemački kao jezici struke – Stručnom praksom do ranog razvoja karijere

by UNJSVU

U tjednu od 17. do 21. siječnja 2022. godine na Fakultetu ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ (FET) održava se stručna konferencija pod nazivom FET – Business Insights. Organizacija stručne Konferencije jedna je od brojnih aktivnosti kojima se FET uključio u ostvarivanje ishoda EU projekta Stručnom praksom do ranog razvoja karijere (UP.03.1.1.04.0044, Razvoj, unapređenje i provedba stručne prakse u visokom obrazovanju, OP Učinkoviti ljudski potencijali, ESF) čiji je nositelj Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, a koji ima za cilj dodatno osnažiti suradnju Sveučilišta i gospodarstvenika kako bi studenti usvojili odgovarajuće stručne kompetencije i prije stupanja na tržište rada.

Konferencija se održava isključivo u virtualnom okruženju, putem platforme Zoom te je otvorena za javnost, a primarno je namijenjena mladim osobama koje razmišljaju o (novom) zaposlenju, razvoju i unaprjeđenju karijere, stručnom usavršavanju ili upisu na preddiplomski, diplomski ili poslijediplomski studij. Kroz sedam okruglih stolova ili panel izlaganja na kojima će sudjelovati renomirani stručnjaci iz prakse i akademske zajednice, na zanimljiv i pristupačan način prikazat će se i raspraviti odabrane teme iz poslovnog okruženja.

U petak, 21. siječnja 2022., od 10:30 sati putem platforme Zoom, održat će se i tematska sekcija pod nazivom Engleski i njemački kao jezici struke. O različitim aspektima jezika struke govorit će:

‒ dr. sc. Višnja Kabalin Borenić, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Katedra za poslovne strane jezike, s temom  Jezične kompetencije preduvjet su poslovne učinkovitosti? Ma tko to kaže?
‒ doc. dr. sc. Ivanka Rajh, Zagrebačka škola ekonomije i managementa, s temom Učinkovitom poslovnom komunikacijom do globalne karijere
‒ prof. dr. sc. Aneta Stojić, Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, Odsjek za germanistiku, s temom Poslovno komuniciranje u interkulturalnome kontekstu
‒ doc. dr. sc. Lucia Miškulin Saletović, Fakultet hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu, s temom Suodnos jezika, slika i tipografije u reklamama
Moderatorica: Maja Novak Lađarević, pred., Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Fakultet ekonomije i turizma «Dr. Mijo Mirković» (mnovak@unipu.hr)

 

 

You may also like

Na ovim internetskim stranicama upotrebljavamo kolačiće (cookies). Nastavkom korištenja stranica slažeš se s upotrebom kolačića. Slažem se